29.10.08

nostalgia a Pi i Margall

Si, és vera; aquest estiu ha estat increïble, massa increïble;
fruït d'això vaig tenir un inici de setembre que no desig a ningú, però com en tot, em vaig recuperar.
Ara bé, no amagaré la meva debilitat per l'hivern, per les tardes fosques, pel fred que no em deixa obrir els ulls, o el moc que cau constantment en forma d'aigua des del meu nas prominent.
O quan per nadal soc a Manacor i me mor de fred, truco a algú i ens reunim al costat d'una xemeneia, amb foc celestial, carn per torrar, vi del bo, un joc de cartes i ganes de riure (ho repetirem, no?).
Avui, dimecres 29 d'octubre, a Barcelona ha començat l'hivern, el meu hivern, la meva nova manera d'existir durant els propers mesos.

7 comentaris:

laferaferotge ha dit...

Ho repetirem, Fili. Si som un trio...!

Anònim ha dit...

Talment el que t'explicava ahir! Fins dimarts!

esputafili ha dit...

avui no ha estat es millor partit de sa vida, però poc a poc anam millorant, no?
en fin, si no mos veim abans, quedam dimarts vinent, si es que el temps ho permet!!
besos!!

Joana, que som un trio o un dúo?

Alexandra ha dit...

El meu hivern fa temps que ha començat. El meu cervell no entèn el canvi de les estacions. Però aquesta pluja fa que tots ens fiquem més dins noltros mateixos, com els caragols però a l'inrevés.
Qualque dia encendrem una ximineia a Barcelona, i a mi m'encanta jugar a cartes...

laferaferotge ha dit...

Fili, som un duo. No hi ha dubte. El tercer element era la musique.

(Fili, me deixes xerrar a n'alexandra?)

Alexandra, la ximeneia l'encenem quan vulguis... un dia d'aquests hauríem d'anar a santesteve i comprar un poc de llenya d'aquesta de veres... que aguanti tota la partida de cartes.

esputafili ha dit...

a bcn se pot encendre lo que volgueu, però com una partida de cartes davant sa xemeneia d'un foravila després d'un bon tiberi...

cassandra!!! vas a sa festa de s'autònoma?

jaquelin bisset!! a cops de duo arriben els triospols.

Anònim ha dit...

Aiii fili, jo aquí morta d'oi i tu amb una altra! Jugant sa partida! jeje Donaria el que fos per ara poder jugar una partida com sa de sa setmana passada que, per cert, a mi si que me va agradar molt. Anam millorant: Rafel tremola!

Avui m'he aixecat pitjoret.. així que un parell de dies de repòs, xarop de manta, estufa (a falta d'una bona xemeneia!) i au!

Bsss