11.5.08

rap, era un rap màgic

Flow, fluyo, fluye...
huye de mis rimas, ke alcanzaron las mas grandes y altas cimas,
sorprendiendo a más de uno
cada dia un paso más y más, que vas, detrás,
me amás?
paso de rubias y de morenas
contando flores, respirando a duras penas,
nenas?
no hay + que una, kiero ninguna,
ke por mis venas corre sangre, nunca esperma;
contemplando, el sol ke sale, y el dedo gordo ke señala a kien no vale,
kiero más kale, kemar la tele, krear mensaje y dar por kulo al chulo pijo ese del traje.
Sabes muy bien ke las palabras si no hay hechos no son nada!
y con la nada, poco se crece,
sin contenido, salto al vacío, dime ke entiendes kuanto hago y kuanto digo
JAPÓN ME MATA
MATÁME JAPO
ya más no puedo seguir ritmos y compases incapaces

ve y pregúntale, ke te lo diga, ke te lo kuente
-yo soy tu mente

6 comentaris:

laferaferotge ha dit...

Fili, no deixes de sorprendre'm! En el fons sé que duus un ràper dins el cos. Ho hem d'explotar! Em trec el capell que tu m'has deixat!

esputafili ha dit...

no saps s'il·lusió que me fan ses teves paraules!! esper compartir capells amb tu durant molt de temps...

esputafili ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
Anònim ha dit...

Makal

plaerdemaria ha dit...

uep,

esputafili,

navegant, navegant per interné,

ahir et trobí i t'enllací (m'encanta el pretèrit perfet simple, no hi puc fer pus).

mem allò de la farra aquella que tenim pendenta... per no parlar d'aquell cubata concret que me deus... hehehe!

petons d'ultramar,

plaerdemaria

esputafili ha dit...

maria, és un plaer rebre la visita de tota una personalitat de les lletres com tu!! tenim una farra pendent, i tant que sí!!
fins aviat!!